Numar cladiri: 2
Numar camere: 137
Hotelul Preslav*** din Nisipurile de Aur dispune de cateva cladiri a cate trei etaje, avand capacitate de cazare de 138 camere duble si 15 camere de familie.
Hotelul Preslav*** din Nisipurile de Aur ofera urmatoarele servicii si facilitati:
Accesul cu animale de companie este permis (contra cost 10 leva/zi).
DESCRIEREA ALL INCLUSIVE 2024 - HOTEL PRESLAV :
MESE :
Mic dejun (07.30 - 10.00) - bufet: produse lactate, cârnați, ouă, gustări cu paste, gustări cu cereale, fructe, produse de patiserie, ciocolată lichidă, dulciuri și gemuri, băuturi (cafea, ceai, apă, suc de cireșe și suc de portocale) .
Prânz (12.00 - 14.00) - bufet: bar de salate, supă caldă și rece, feluri principale din carne și fără carne, garnituri calde și reci, fructe și legume de sezon, dressinguri, spaghete sau alte tipuri de paste, deserturi de paste și creme, bauturi.
Gustare de după-amiază (16:00 – 17:00) - bufet: covrigei, prăjituri, pizza, înghețată, cafea și ceai.
Cina (18.30 - 21.00) bufet: bar de salate, supa calda si rece, feluri principale din carne si fara carne, garnituri calde si reci, fructe si legume de sezon, dressinguri, spaghete sau alt tip de paste, deserturi cu paste si creme, bauturi.
BAUTURI:
1. Lobby Bar 07:30 până la 21:00 - apă, cafea, ceai, băuturi răcoritoare de la un aparat post-mix (Coca-cola, Cola Light, Sprite, Fanta portocală, Tonic, apă sodă), suc de cireșe și suc de portocale.
- de la 10:00 la 21:00 - alcool bulgăresc la draft (rachiu, gin, vodcă, rom, mentă, mastic), vin alb și roșu la draft și bere produsă local.
2. Restaurant bar - la prânz și cină apă sunt disponibile băuturi răcoritoare de la un aparat post-mix (Coca-cola, Cola Light, Sprite, Fanta orange, Tonic, apă soda), suc de cireșe și suc de portocale; alcool bulgaresc la draft (coniac, gin, vodca, rom, menta, mastic), vin alb si rosu si bere produsa local.
Hotelul dispune de piscina cu umbrele si sezlonguri, internet gratuit in zonele comune ale hotelului.
Nota: hotelul isi rezerva dreptul de a face modificari sau chiar sa nu ofere unele servicii incluse in conceptul de mai sus in functie de diversi factori (disponibilitate, vreme, gradul de ocupare, restrictii legale sanitare, covid etc).